معلمانی که معتقدند خواندن به طور طبیعی اتفاق می افتد:
احتمالاً نگران این نیستند که چه روشهایی برای آموزش خواندن استفاده می شود و از نظر تاریخی به سمت کارهایی که همیشه انجام داده اند جلب می شود.
با این اعتقاد که حتی اگر دانش آموزان با مشکل
http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html
http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html
http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html
http://canorcantsee.ir/More/index.html
http://lastfine.ir/Telephone/index.html
http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html
http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html
http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html
http://prosentiational.ir/history/index.html
http://comeandgoforlive.ir/blue/password/
http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/
http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/
http://hereyouarekid2022.ir/think.php
http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html
http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/
http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/
http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/
شوند ، سرانجام "آن را" بدست می آورند ، زیرا آنها از نظر رشد از نظر آمادگی برای یادگیری خواندن در حالی که در کلاس بودند ، نبودند.
ممکن است تصور کند کودکی که برای خواندن تلاش می کند دارای معلولیت است (چه مشخص شود یا نشود) و نمی توان انتظار داشت در سطح کلاس بخواند.
اتلاف وقت آموزشی با تمرکز بر استراتژی ها / محتوای کمتر کارآمد.
فقط به افزایش قرار گرفتن در معرض متن اعتماد کنید به این امید که بچه ها به آن مبتلا شوند (شما می توانید به من کافی کتاب نوشته شده به زبان روسی را برای پر کردن کتابخانه به من بدهید اما این اطمینان نمی دهد که من قادر خواهم بود که آنها را به اندازه کافی بخوانم تا بتوانم چیزی را بفهمم ، حداقل نه در این عمر)
دانش آموزانی که در ابتدا آموزش سیستماتیک در سیستم ساختار صدا در انگلیسی و مکاتبات حروف / صدا دریافت نمی کنند:
بیشتر طول می کشد تا خواننده روان شوید (جانستون و واتسون ، ۲۰۰۶)
در معرض شکست خواندن هستند ، به ویژه اگر متن اواسط کلاس را به طور مستقل نخوانند.
به سطح مطلوب مهارت خواندن نمی رسند (این امر برای دانشجویان در مناطق فقیرنشین کاملاً صحیح است).
کافی است کلماتی را که فقط ۱۰٪ – ۲۵٪ از زمان با کلمات محتوا کار می کنند حدس بزنند یا کلمات را از نظر شکل و غیره به خاطر بسپارند.
به احتمال زیاد با کلمات محتوایی که در کلاس ۳-۱۲ مشاهده می شوند دست و پنجه نرم می کنند و مانع از معناداری آنها می شوند.
اهمیت آموزش واج
احتمالاً جالب ترین نکته در مورد باورهای غلط این است که ما معمولاً تشخیص نمی دهیم که آنها را داریم. این حتی در صورت ارائه اطلاعاتی که با اعتقاد ما مغایرت داشته باشد ، می تواند درست باشد. من شما را دعوت می کنم که چطور فکر می کنید خواندن اتفاق می افتد را در نظر بگیرید. نمی دانم فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد چه می گویند
تحریریه ی ما در تهیه این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.